czwartek, 13 września 2012

Serwetki

Przedstawiam kolejne serwetki z mojej kolekcji.

Serwetka prostokątna łączona z drobnych kwiatuszków, wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5.



Serwetka kwadratowa wykonana na ten sam wzór.



Serwetka owalna wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5.



Małe serwetki, które można wykorzystać jako podstawki do filiżanek, wykonane z kordonka Maxi, szydełkiem 1,5.

Robótki, które czekają na wykończenie.



Bardzo serdecznie dziękuje wszystkim za miłe komentarze.

19 komentarzy:

  1. Te z elementów są śliczne, podziwiam za to łączenie!!!!!
    Zresztą wszystkie są bardzo ładne i pieknie zrobione

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki są bardzo piękne. Z elementów bardzo mi się podoba.
    Widać, że z szydełkiem Jesteś na ,,TY". Dziękuję za wizytę na mym blogu. Chętnie dołączę do grona Twoich obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie kolejnego obserwatora i gorąco dziękuje za miłe słowa.

      Usuń
  3. Wzór kwadratowej i prostokątnej doskonale mi znany.Tylko ja robiłam ze snehurki(kilka lat temu).Podziwiam za tą prostokątną , moja cierpliwość do tych łańcuszków wystarczyła tylko na dwie kwadratowe:):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetki są prześliczne, jakie pracochłonne.
    P.s. Dziękuję za liścik - odpowiedź.
    Pozdrawiam Małgosia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi!!!
    I am Sophie from Greece and i like your blog very much!!!
    You make amazing crochet things!!Nice job!!
    I will be very happy to see you on my blog too!!!
    Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe odwiedziny w moim kąciku.
    Jestem pod wrażeniem pięknych prac jakie obejrzałam u Ciebie.
    Są niesamowite.Urocze.
    Chętnie będę śledziła nowe cudeńka.
    Pozdrawiam. Juta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serce mi sie rwie jak widze te białe koronki , ta serweta z maleńkich kwiatuszków jest cudowna , wszystkie sa piękne , ale to to prawdziwa perełka , chetnie bym przyjechała na jakiś kursik , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tą serwetkę z maleńkich elementów miałamzamiar zrobić.
    Ale na tym się skończyło nie cierpię obcinanianitek a tychelemantów jet masa.
    Tym bardziej chylę czoła:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obejrzałam wszystkie twoje serwetki i padłam z wrażenia. Wszystkie są doskonałe, a serwetka owalna to dzieło sztuki. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z maleńkich kwiatuszków są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Drobnymi elementami, to mi naprawdę zaimponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Robótki z łączonych elementów to nie lada zadanie. Nie każdy ma odwagę się go podjąć. ;) Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te serwetki,szczególnie urokliwe te z małych elementów,dużo pracy w nie włożyłaś,pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. trafiłam tu przypadkiem, ale nie przypadkiem zostanę na dłużej, jeżeli pozwolisz. Przepiękne szydełkowe serwety, a ta owalna urzekła mnie szczególnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne wszystkie Twoje serwetki. Czy masz gdzieś pod ręką może schemat tej pod filiżanką? Byłabym wdzięczna. :) Pozdrawiam i zapraszam na candy. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co najpierw wychwalać ;-). Prześliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne. Mam pytanie o serwetkę prostokątną, najpierw robimy kwiatki i łączymy? Czy jest jakis sposób aby robić ciągiem? Przeraża mnie chowanie tych nitek.

    OdpowiedzUsuń