niedziela, 6 grudnia 2015

Serwetki i ozdoby świąteczne

Witam!!!
Dzisiaj Kochani zaprezentuje Wam dwie serwetki i kilka ozdób świątecznych, które jeszcze ostatnio wydziergałam, będą piękną ozdobą na Święta i wspaniałym prezentem dla najbliższych.
Serwetka w kolorze białym, wykonana z kordonka Cotton filet, szydełkiem 1,25

Serwetka w kolorze turkusowym wykonana z kordonka Maxi, szydełkiem 1,50

Jeszcze kilka ozdób świątecznych,między innymi: aniołki, dzwoneczki i gwiazdeczki, które wykonane są z kordonków Maxi w kolorze białym, turkusowym i biało-srebrnym, szydełkiem 1,50




Dziękuję, że do mnie zaglądacie, zostawiając miłe słówko:)) Witam nowych Gości, myślę, że zostaniecie na dłużej, serdecznie zapraszam:)))) Cieplutko wszystkich pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:))))))))

63 komentarze:

  1. Jak zawsze u Ciebie - idealne! Zachwycające ozdoby ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetki są cudowne tak jak i cudowne są ozdoby.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze, wszystko perfekcyjne i piękne! Nawet kolorystyka, taka stonowana, zachwyca.
    Pozdrawiam Doniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doniu, u Ciebie nigdy nie ma "na odczep", zawsze jest idealnie i wykończone do najmniejszego szczegółu. A te kwiatuszki na sukieneczkach aniołkowych są rewelacyjne :)
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogladam, jak zawsze z zapartym tchem i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladam, jak zawsze z zapartym tchem i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjnie wykonane, świąteczne ozdoby prezentujesz Doniu. Aniołki w turkusie są urocze, jakby z chmurki spadły, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna zachwytu jakie piękne Cudeńka są u Ciebie.Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne dziergotki.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje turkusowe święta będą przepiękne.....
    śliczne prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudeńka :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jak Ty to robisz, że one takie perfekcyjne?

    OdpowiedzUsuń
  13. Doniu u Ciebie już tak pięknie,świątecznie :))
    Cudne prace,aniołki takie dostojne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudowności jak zwykle pokazujesz.Bardzo mi się podobają ozdoby w turkusowym kolorze.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace! Te turkusowe urzekły mnie szczególnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Donatko - prawdziwe cudeńka:))) , ja też chcę takie aniołki i gwiazdki i dzwoneczki ale ja mam wzory tylko na czółenko niestety. Podzielisz się wzorkami? Adres znasz więc jeśli tylko zechcesz to z góry dziękuję. Gorąco pozdrawiam w te ciepłe grudniowe dni.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Serwetki i ozdoby są cudne. Wszystko wykonane bardzo dokładnie. Pozdrawiam Doniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne ozdoby :) aniołki są urocze

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cuda wyczarowałaś a aniołki skradły moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twoje ozdoby są przepięknie, wykonane perfekcyjnie z sercem .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudeńka !!! Bardzo proszę o podesłanie wzoru i opisu na aniołki są prześliczne !!! pozdrawiam serdecznie !!! pierniczek102@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. O jejku , jak pięknie ! Jestem zachwycona! Szczególnie Aniołeczki i turkusowa serwetka mi się spodobały! Zazdroszczę umiejętności !

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj piękne świeta będą! Aniołki niebiańskie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ozdoby, z pewnością ucieszą oko każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale cudowności u Ciebie :) podziwiam i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jesteś perfekcjonistką! Już ci to pisałam ale z każdym nowym postem potwierdzasz moje słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności ! Cudne serwety i przepiękne ozdoby na Święta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne! Szczególnie zachwyciła mnie biało-niebieska serwetka.

    OdpowiedzUsuń
  29. Очень красивые салфетки и ангелочки прекрасны! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne i piękne! Widać, że święta coraz bliżej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie to wszystko prześliczne!!! Starannie wykoanne!
    PODZIWIAM !!!!
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne serwetki, a jaki misterne cudne ozdoby. Jesteś mistrzynią precyzji:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow so pretty!!!
    Have a good week!! and my g+ for you!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne serwetki ale aniołki i dzwoneczki cudo ten błękit mnie urzekł -coś wspaniałego :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ile wspaniałości! Twoje serwetki i ozdoby są zachwycające po prostu.
    Miłego tygodnia:) Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Same śliczności. Niebieskie aniołki przepiękne.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie to wszystko jest śliczne! Najbardziej urzekła mnie pierwsza serwetka. Jest po prostu przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne ozdoby, zawsze podziwiam perfekcjonizm w Twoich pracach...
    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystko jest prześliczne, gwiazdeczki bardzo mi się podobają!

    Pozdrawiam, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  40. To będą piękne prezenty Doniu. Serwetki są prześliczne a te aniołeczki po prostu zachwycają.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczne serwetki i ozdóbki :) :) :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Same cudeńka, świetne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jaka śliczna ta błękitna, na prawdę jestem zaskoczona tymi aniołkami, są tak profesjonalnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale cudowne te Twoje szydełkowe prace. Tak starannie zrobione . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  45. Serwetki jak i gwiazdki są perfekcyjne - gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna praca - serwetki i ozdoby prezentują się wspaniale - pozdrawiam Doniu serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale cudenka :-)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne.... ten turkus jest prześliczny a gwiazdki i aniołki perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudne serwetki:-) Czuc u Ciebie Dorotko magiczny klimat:-) wszystko idealne i dopracowane w punkt. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Serwetki cudowne, świąteczne ozdoby również :)P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Serwetki cudowne, świąteczne ozdoby również :)P Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Podziwiam Cię Doniu bo ja w tym temacie nic a nic:-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepiękne wykonanie, zostaje mi tylko podziwiać i zazdrościć, że ja tak nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Turkusowa serwetka bardzo ładna oraz wpadająca w oko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. Ależ to wszytko piękne! A ile trzeba się narobić i nadziubdziać,żeby takie cuda powstały! Ja to chyba wolę coś większego i łatwiejszego zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. piękne, wspaniałe wszystko cudne, poproszę o schemacik serwetki turkusowej blondisweet@gmail.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń