środa, 25 października 2017

Gipiurowe bombki

Witam!!!
Koronki, koroneczki i są pierwsze bombeczki. Kochani chyba już najwyższa pora na ozdoby bożonarodzeniowe, czas tak nie ubłagalnie leci i za nim się obejrzymy to będą Święta. Prezentuje Wam kolejne koronkowe bombki (tym razem są to bombki o średnicy 8 cm). Bardzo polubiłam  tą technikę ozdabiania różnych ozdób, praca nad nimi daje mi wiele radości i przyjemności a efekt jest wspaniały, zobaczcie i oceńcie sami.







Kochani dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że w wolnej chwili do mnie zaglądacie:)) Cieplutko Was wszystkich pozdrawiam:)) Buziaczki:))))))))

70 komentarzy:

  1. Doniu, piękne bombki. Czy te oszronione malowałaś?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bardzo dziękuję:))Tak te oszronione bombki malowałam akrylową farbą "Efekt Szronu" kolorem przezroczystym.
      Cieplutko pozdrawiam:))

      Usuń
  2. Cudne !!! Zachwycają delikatnością i elegancją :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, wspaniałe takie romantyczne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Doniu,przepiękne jak zawsze - gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak mi słów są wspaniałe !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Wyobrażam sobie choinkę wystrojoną tylko w takie bombki. Byłaby najcudowniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne, wygladają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zjawiskowe!!! Też w tym roku zakupiłam wszystkie materiały i mam nadzieję że uda mi się chociaż parę zrobić;)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka dekoracja bombek to piękno w czystej postaci. Takie bombki mogą być wykorzystane do różnych dekoracji, odpowiednio zaaranżowanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dorotko, to ozdoby godne pałacu Królowej Śniegu. Są wspaniałe.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Очень красивые шары! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację , efekt jest wspaniały. Dużo daje też oszronienie bombek. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam, podziwiam!!! Są prześliczne!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie będą wyglądać na zielonej choince! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jakie piękne i tak dużo, a ja jeszcze grzebię się w ogrodzie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. prześliczne! wyobrażam je sobie na zielonej, pachnącej choince...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobilas cudeńka jestem zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne. Racja jest w tym wcześniejszym przygotowaniu takich rzeczy, bo są czaochłonne, a przecież wolnego czasu mamy poza pracą i obowiązkami niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgadzam się, efekt jest niesamowity! Pięknie Ci to wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne ,cieszę się że do ciebie zajrzałam,zostaję i podziwiam,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie widziałam jeszcze bombek w tej technice trudno je wykonać? Pięknie wyglądają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombki przepiękne. Można je podziwiać bez końca.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. CUDOWNE.BOMBECZKI,PO.PROSTU.BAJKOWE,pozdrawiam.cieplo.i.dziekuje.za.odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  25. Po raz kolejny Dorotko zachwycam się Twoimi bombeczkami, są prześliczne! Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ one piękne. Prawdziwe cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna ta technika. Ja też dziś kupiłam rzeczy do ozdabiania bombek. Też tak pomyślałam,że czas zacząć, hehe. Zakończyłam pewien etap rozwoju i mogę teraz rozwijać się bombkowo:-) Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachwycające, romantyczne!!!
    Dzięki Tobie kilka zrobiłam w ub. roku. Może i w tym mi się uda. :)
    Uściski! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och ... mieć coś takiego na choince ! Wspaniałe bombki , wyglądają cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Super! Soooooooooo beautiful creations! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  31. z tym szronem to cuda prawdziwe !

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne! Delikatne, eleganckie i bardzo zimowe:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak zawsze cudne i delikatne jak mgiełka:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, jakby mróz zawitał w Twojej pracowni.Pięknie komponowałyby się z zimową scenerią, gdy szadź osiada a kryształki lodu połyskują w zimowym słońcu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne bombki, koronka dała niesamowity efekt. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  36. Suuper... koronka na bombkach to świetny pomysł :) pięknie będą wyglądać na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fenomenalne bombki, zachwyciły mnie od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hello dear Donia!
    Your lace Christmas balls are very beautiful!
    Excellent work!
    Have a happy Sunday!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  39. Bombki są niesamowite, wspaniały efekt dają koronki, bardzo mi się podobają. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  40. To prawda bombki są cudowne .Urzekają delikatnością koronek i bardzo starannym wykonaniem .

    OdpowiedzUsuń
  41. Po prostu zakochałam się w tych bombkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne są! W zeszłym roku zakupiłam takie aniołki, w tym roku koniecznie takie bombki, jestem oczarowana:))))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach te Twoje bombelunie! Takie piękne! Uczta dla wzroku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak zwykle Twoje urocze bombki cieszą oko
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Dorotko,bombki przeurocze,uwielbiam je :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne bombki, tylko podziwiać! Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń
  47. Przepiekne jest wszystko,te gipiurowe bombki to jak sa robione,nie moge oczu od nich oderwac,to moje mogą się schować :))) serwetki tez cudne i swiecznki i szkatulki,rewelacja,naprawde ,nie moge sie napatrzec,:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam jakoś mnie tu przyniosło od Ewuni i zostaję ,bo widzę same wspaniałości.
    Bombki są rewelacyjne,delikatne jak mgiełka i niezwykle eleganckie.
    Wspaniały blog piszesz,warto tutaj zaglądać by napawać oczy pięknem :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No i tak wyglada prawdziwe dzieło sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękne bombki, Dorotko!
    Prawdziwe dzieła sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Choinka przystrojona takimi bombkami będzie piękna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  52. Cudownie ozdobiłaś bombki i z pomysłem :).

    Super się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie widziałam takich bombek, są piękne.
    P.S. Jestem półtysięcznym obserwatorek xD

    OdpowiedzUsuń
  54. Bombeczki koronkowe i inne cudeńka świąteczne piękne.
    Lubie dekoracje ręcznie robione mają w sobie tyle uroku i wielki wkład pracy osoby, która to tworzy.
    Pozdrawiam
    Edyta
    http://sztukaspodstrzechy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Thanks for providing good information,Thanks for your sharing.

    หนัง HD

    OdpowiedzUsuń