sobota, 9 grudnia 2017

Bombki malowane koronkami

Witam!!!
Święta coraz bliżej, przygotowania idą pełną parą. Kolejne bombeczki ozdobione kolorową gipiurą, tym razem zrobione na specjalne zamówienie dla znajomej.



Jeszcze kilka małych serweteczek z mojej szydełkowej kolekcji. Serwetki wykonane są z beżowego i białego kordonka Stokrotka, szydełkiem 1,25


Zdjęcie skrzacików podesłała mi jedna znajoma( znalazła je w internecie) zobaczcie sami czy nie są urocze i wspaniałe!
Dziękuję Kochani za każde zostawione słówko:)) Witam gorąco nowych Gości:)) Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających:)) Buziaczki:))))))

73 komentarze:

  1. Hello dear Donia!
    Such beautiful crochet creations you made!
    I like your bombeczki !Lovely colors !
    And the dollies are amazing!
    Have a lovely weekend!
    Dimi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne bombki, serwetki urocze. Widać, że na Twoim blogu już świąteczna atmosfera, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  3. co jedna to piękniejsza,brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne,świąteczne ozdoby Doniu. Mnie się najbardziej podobają bombki w zdecydowanych kolorach,na drugim zdjęciu od góry,ale na choince białe fajnie odbijają od zieleni.Malutkie ludziki w czapeczkach są przeurocze.Podziwiam wszystkie pokazane drobiazgi i pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Doniu, wszystkie są śliczne. Zaraziłaś mnie tymi gipiurami :))))) Ale chyba nie zdążę nic w tym temacie poczynić :)))))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same śliczności pokazujesz! Twoja choinka musi być niezwykła...

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te bombeczki, ciężko oczy oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne bombki, a te ludziki przeurocze. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje ozdoby:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Doniu, masz naprawdę złote raczki. Te bombki i serwetki są prześliczne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje gipiurowe bombki są śliczne. Ostatnio nawet postanowiłam, że spróbuję sama taką ozdobę przygotować. Jak na razie jej nie ma, ale kto wie. Jeszcze troszkę czasu zostało. Serwetki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie ozdabiasz bombeczki koronkami ,każda jest piękna
    i trudno wybrać najładniejszą .Kolekcja szydełkowa urzeka worami i wykonaniem .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne wszystkie bombeczki, i te białe, i kolorowe!!! Szydełkowe prace urzekają jak zawsze! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudne bombki i serwetki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie stworzone bombki i te ludziki są wspaniałe :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie romantyczne! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne bombki i serwetki, Doniu!
    A te małe skrzaciki po prostu do schrupania :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Doniu zdecydowanie mistrzowsko władasz koronką,powstają cudeńka. W tym roku najbardziej podobają mi się białe i oszronione bombki,te które zrobiłaś będą przepiękną świąteczną ozdobą.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te kolorowe bombki ale chyba białe mają w sobie więcej uroku i więcej delikatności.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Same cudowności stworzyłaś! Jesteś perfekcjonistką Doniu, wszystko jest rewelacyjne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna robota! I bombeczki, i serwetki... . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ozdoby, serwetki i bombki, a ludziki mnie zachwyciły.
    Pozdrawiam cieplutko.:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne bombeczki zwłaszcza te na 4 zdjęciu mi się podobają :) Serwetki jak zawsze perfekcyjne, a skrzaciki urocze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Skrzaty zakończyły pokaz pięknych prac :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne ozdoby choinkowe ale skrzaty rewelacja:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne prace, ale krasnoludki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne prace:) Kiedyś spróbuję zrobić bombki z gipiurą:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności, napatrzeć się nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  29. Gipiurowe to zawsze moje ulubione! Piękne!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie! czyli jak zwykle;-) A tymi serwetkami to wzbudzasz moją zazdrość twórczą:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. I znowu same cudności u Ciebie. Choinka będzie przepiękna w takich ozdobach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jejku, te bombki są przepiękne, zaraz zerknę jak się robi coś takiego (o ile znajdę), bo bardzo bym chciała przyozdobić sobie w ten sposób choinkę:)
    Skrzaciki są urocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności jak zwykle!!!! Skrzaty fantastyczne!!!!
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  34. bombki fantastyczne :) serwetek zazdroszczę, bo nie umiem szydełkować , tym bardziej Twoje podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach świetne :) szczególnie te białe bombeczki mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowny zestaw! A skrzaty fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Doniu dzwoneczki z poprzedniego postu mnie urzekły, choć te bombki nie ustępują im na krok. Sama nie wiem co bardziej mi się podoba:) A skrzaty? Myślę, że przy twoich zręcznych rączkach jest ogromna szansa na zdjęcia podobnych, tylko wykonanych przez Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Są cudne, no nic dodać nic ująć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne bombki jestem pod wrażeniem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Doniu, to są istne cudeńka! Wszystko razem i każde z osobna.

    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne te bombki. Jak tak patrzę na nie to może i ja kiedyś spróbuję tej techniki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne prace Doniu, jestem pełna podziwu dla Twoich zdolnych rączek 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Очень красивые шары и великолепные небольшие салфетки! С уважением!

    OdpowiedzUsuń
  44. Same cudeńka!!! Super są te gipiurowe bombki!!! bardzo mi się podobają, zwłaszcza te bialutkie!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz cudowną gipiurę. Też od wczoraj obklejam bombki, ale miałam trudności z zakupem jakiejkolwiek gipiury ;-)
    Mam takiego jednego ludka. Już nie pamiętam gdzie go kupiłam. Było ich więcej, ale zachwyceni nimi goście wychodzili ze skrzacikiem w kieszeni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Precioso, Me hago su seguidora

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zawsze zachwycające:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne! Szczególnie te białe bombeczki, są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. As bolas vermelhas e azuis ficaram lindas,
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  50. To już bardzo świątecznie! Przepiękne prace. Misterne, eleganckie , bardzo świąteczne. Mnóstwo tu uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne prace, małe dzieła sztuki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Te gipiurowe bombeczki są prześliczne! Serweteczki jak spod igły! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystko jest tak piękne, że trudno ocenić co ładniejsze. Twoje zdolne dłonie tworzą moja droga cudeńka
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne bombki koronkowe !!! Robią wrażenie !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudne bombki. Lekkie a jednocześnie z bogatym ornamentem.

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczne, delikatne serwetki i bombki :-))

    OdpowiedzUsuń
  57. Twoje prace zawsze mnie zachwycają!!!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne te bombeczki. Bardzo delikatne, a serwetki to jak płateczki śniegu. Sliczności.

    OdpowiedzUsuń
  59. Passando para desejar um Feliz Natal e um Ano Novo cheio de saúde e paz.
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  60. Czerwona bombka skradła moje serce 😊pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko takie piękne, jest czym się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wszystkie bombki cudne!
    Najlepsze życzenia Noworoczne, dużo zdrowia i pogody ducha na cały 2018.

    OdpowiedzUsuń
  63. Same cudeńka :) ja aż tak to nie potrafię robić :)

    OdpowiedzUsuń